Helvetti. Ois mun pitänyt käsittää ettei tääkään päivä voi olla onnellinen. Äiti tuli kyliltä eikä se tietenkään osannut tuoda sieltä mitä piti. Olisin halunnut pussillisen pantterikarkkeja mutta se toi jonkun aakkos pussin. Nyt kun vituttaa niin ei ole edes mitään mitä mässytellä.

Me kuulemma ollaan huomenna menossa kattoo jonkun sukulaisen kersaa. En mä haluas mennä sinne kun siellä on kuitenkin sellainen äärimmäisen onnellinen olotila, ja muo vaan masentais entisestään.

Koitanpa taas saada itseni piristymään. Voin mennä omaan huoneeseeni. Vaikka sekin on todella masentava paikka. Olen aina haaveillut samettilakanoista mutta meillä ei ole niihin muka varaa. Muutenkin huoneeni seinät ovat vain valkoiset. Minulla ei ole edes yhtä paikkaa jossa tuntisin oloni onnelliseksi. Haluaisin saada huoneeseeni romanttisen mutta aavemaisen olon. Paljon mustaa ja punaista. Ja silkkisiä tekoruusuja kaikkialla! Täytyy mennä suremaan taas kurjuutta, mutta kuulemisiin. <3<3<3